torsdag 13. september 2012

Finaste eg vett - Utstillingsoppgave

Første utstillingsoppgave het "Det finaste eg vett".

Vi skulle finne fram vårt fineste klesplagg, interiørartikkel, produktemballasje og hageplante. Vi måtte bruke 3 av produktene i utstillingen, i tillegg kunne vi ta med andre elementer vi ville bruke i utstillingen. Andre krav til utstillingen var at noe skulle henge fra taket, noe på vegg, og skrift måtte brukes. 

Jeg valgte: Brudekjole, gammel tekanne, koppesett og parfymeflaske. Parfymeflasken ble valgt vekk i utstillingen.

Jeg tok med forskjellige elementer til å bruke i utstillingen: Brudepikekjole, blondeduk, silkebånd, brudesko, brudeveske, og bord.

Jeg arbeidet etter innfallsmetoden, og forsøkte forskjellige måter å stille ut på. Dette resulterte i at jeg ikke fikk behov for alle elementene jeg hadde med meg. Jeg brukte: Brudepikekjole, blondeduk, silkebånd og duk.

Brudepikekjolen hengte jeg på vegg, silkebåndene hengte fra taket, teksten i oppgaven ble små ord om kjærlighet som ble hengt opp med små hjerter på silkebåndene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar