onsdag 27. februar 2013

Moods of Kitchen

I denne oppgaven skulle vi innrede et kjøkken. Det første jeg gjorde var å lage en funksjonsanalyse der jeg tok avgjørelser for målgruppe, type bygning osv.
Jeg valgte å innrede et kjøkken i et nyoppført leilighetskpompleks, for par i 40-50 årene. Jeg valgte å gå for en minimalistisk stil med innspill av organiske former.

Av krav i oppgaven er blandt annet at vi skal ha produktliste og materialplan, kundebeskrivelse der valg av materialer og fargevalg begrunnes, funksjonsanalyse og læringsdokumentasjon. Dette blir for mye å komme inn på i dette innlegget, jeg har derfor valgt å kun legge ut tegningene. Da innredningen er hvit og uten håndtak er det ikke så lett å få fram "liv" i tegningene, og når dette bare er fotografert blir det ikke stort bedre...Men her er bildene uten noe mer om og men :)

 
Plantegning



Oppriss av vegg

 
 
Oppriss av vegg


Aksonometri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar