torsdag 9. mai 2013

Ferie, sommer, sol og bading

Sommer, sol og bading står på de aller flestes ønskeliste i ferier, jeg laget derfor en utstilling som er lys og lett med innslag av sommerlige elementer som forbindes med ferie. Jeg ønsket at utstillingen skulle friste til lesing i sol og varme, og skape drømmer om ferie og avslapping.

Her har jeg ikke tatt bort skiltet fra forrige utstilling. 
Jeg har satt fram elementer jeg ønsket å ha med, og begynt tankeprosessen.


Her har jeg hengt flere overskrifter fra taket, flyttet stolen og funnet fram flere plexibokser.
Plexibokser er utrolig kjekke å arbeide med. I denne sommerutstillingen skaper de et svevende uttrykk som både løfter og "lufter" utstillingen.


Litt mer flytting av elementer, på jakt etter riktig uttrykk.

Resultatet ble en asymmetrisk utstilling med mange detaljer. 
Mye å se på, lete etter detaljer. Utstillingen har flere små utstillinger som kan skape feriedrømmer.


Hellas...


Ferieplanlegging...


Sol og bading

Finner du DITT ferieparadis her?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar