onsdag 8. januar 2014

Inspirasjon

Midt i lesing til terminprøve i morgen, trett og sliten, kjente jeg at det var på tide å få tankene andre steder.
Det blir altfor dårlig tid til min store lidenskap, musikk! 
Jeg foretok en MEGET RASK "styling", så nå kan jeg se på dette hver gang jeg går forbi. På den måten vil jeg bli påminnet om at sangen min er til stede, og noen ganger kan jeg ta ukulelen og spille et par traller :)

Det lille bordet tok min mann med seg fra "fyllingen" for mange år siden. Inni er det en spilledåse, så uansett hvor "vaklevorent" det er så KAN det bare ikke kastes :)

Sko er min andre lidenskap, dessverre så kan jeg ikke bruke slike sko lengre (11 cm), men det er IKKE et hinder for ny-innkjøp dersom  det står et par og ROPER på meg;)

SÅNN - nå kan jeg sikkert lese pittelitt til før jeg tar kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar