søndag 15. desember 2013

Bakedag

Idag har jeg og en venninne laget nordlandskaker. Jeg kan ikke huske sist jeg lagde det, men kl. 01.30 i natt lagde jeg deigen på 3 kg og satte på kjøling. Med litt prøving og feiling fikk vi det ganske bra til etter hvert synes vi. Kakene ble iallefall knallgode, de fleste av de ble fylt med sjokoladefyll. Vi ønsket å ha noen uten fyll også, slik at vi kan smøre på det vi ønsker.  

Nå er jeg ikke kjent for å være noe ordensmenneske, og under baking? Enda verre selvsagt ;) Men, åh så moro vi har hatt det idag!

Nordlandskakene pakket, og klar for fryseren.

Venninna mi har gått hjem, mann og barn er ikke i stuen, og jeg har gjort meg fortjent til sofakos med pcen, en kopp te, kalendersjokolade og smakstesting av nordlandskaker.

Livet er herlig


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar