fredag 13. desember 2013

Besøk hos interiørblogger

Idag var klassen på besøk hos interiørblogger Bente Marie Friis Hausken. Hun fortalte om seg selv, og blant annet om hvordan hun bruker bloggen. Bente Marie blogger om hverdagen, hva hun gjør på, hva hun lager, om familien og om mat. Hun er veldig glad i å bruke mat på bildene, og ser etter motiver i det meste. Ute på terrassen stod et treetasjes fat fylt med epler - midt i desember! Fantastisk syntes jeg :) Hun har deltatt i flere blogger konkurranser, hvor hun har vert blant finalistene og også vunnet. 

Mot slutten av besøket fikk vi i oppdrag å "speed-style". Vi kunne bruke hva vi måtte ønske, og sette sammen en styling. En rar ting å bli kastet ut i syntes jeg, ingen forberedelser, ingen elementer vi hadde sett før, ikke noe tema å arbeide etter osv. Men - en erfaring rikere, en utfordring overvunnet:)

Jeg var dessverre ikke flink å ta bilder, men jeg har vert på bloggen hennes og hentet bilder hun tok under besøket.

Et herlig stemningsbilde av tre herlige jenter

Morten i aksjon

Studering og fundering

Stylingen til Susanne O. Trine og Alexandra

Stylingen til meg, Morten og Charlotte

Stylingen til Wanja og Ingvild



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar