mandag 16. desember 2013

Sykkelen i hagen

Jeg hentet meg en gammel sykkel på gjenbruk-stasjonen i nabobygda for en tid siden. Den har nå fått plass under plommetreet i hagen. Jeg har hengt opp skeiser, matboks, termos og lue på sykkelen, og hver gang jeg kommer hjem og kjører forbi sykkelen ser jeg for meg at en liten jente skal ut og treffe venninner for å skeise

Niste og hjemmelaget kakao må man ha når man skal på skeisetur :)

Jeg kan nesten ikke vente på at frost og snø skal komme å sette naturens eget preg på utstillingen.

En liten jente må selsagt ha danseskeiser

Slik ser det ut for folk som kjører forbi på hovedveien
 Når frosten er borte og det våres, da dukker det nok opp andre elementer som kan passe på en sykkel som har en liten pause under et epletre i Karolines hage. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar