onsdag 18. desember 2013

Litt mer jul

Her går det sakte, men sikkert mot jul. I morgen skal jeg holde julekonsert i hjembygda mi Skånevik, gleder meg veldig til det! Fredag er det siste skoledag dette året, skal bli herlig å ha fri til over nyttår før det braker løs med nye skoleoppgaver. I år skal vi feire jul hos en av mine søstre, det blir rart å ikke feire hjemme, men akk så herlig å slippe å styre så veldig med forberedelser etter denne travle høsten. 

Inni en gammel lyskuppel sitter en engel og sender slengkyss... 
Lyskuppelen er fra mine foreldres tidligere småbruk, og jeg ble så utrolig glad når jeg fant to slike på låven:)

Flere engler, hjemmelagde julehjerter og kule... 

Jeg er så utrolig svak for alt som er smått, så jeg har samlet endel på et fat.

Jeg burde nok fått meg et større fat, for her er det ikke plass til stort mer;)

 Treet er selvplukket på en skogsvei, syntes det var så skjønt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar